عنوان وبلاگ
چگونه خودمان را در برابر آسیب های اجتماعی محافظت کنیم؟

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به دوستان عزیز به وبلاگ من خوش آمدید.من هانیه عابدی دانش اموز  مدرسه ی بشارت «متوسطه دوم»هستم.

این وبلاگ صرفا برای آشنای شما دوستان، با موضوع اینکه چگونه خودمان را دربرابر آسیب های اجتماعی محافظت کنیم؛ساخته شده و امیدوارم بهره ی لازم را ببرید.

با نظراتتون من را خوشحال می کنید.خنده



نظرات شما عزیزان:

Mahdieh
ساعت23:10---12 دی 1396
با آرزوی موفقیت های روزافزون،دوست عزیزم
پاسخ:ممنونم مهدیه جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 5 دی 1396برچسب:, :: 13:27 :: نويسنده : هانیه عابدی

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چگونه خودمان را در برابر آسیب های اجتماعی محافظت کنیم؟ و آدرس social_harm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 2647
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->